Möbler och heminredning 21-135

Kort beskrivning

Upphandlingen Möbler och heminredning 21-135 omfattar möbler och heminredning för hemlika miljöer. Lokaler som kan avses är exempelvis lägenheter som studentbostäder, evakueringsboenden och tillfälliga bostäder samt lunchrum/köksutrymmen och kontor. Ramavtalet gäller möbler och heminredningsdetaljer och omfattar avtalad leverantörs kompletta sortiment inom:

  • Möbler för hemlika miljöer, till exempel matbord, stolar, soffor, fåtöljer, soffbord, garderober, sidobord, TV-bänkar, sängbord, byråer, bokhyllor, skrivbord, utemöbler m.m.
  • Kontorsmöbler, till exempel skrivbord, arbetsstolar m.m.
  • Sängar, madrasser och dagbäddar.
  • Textiler, till exempel gardiner, mattor, sovtextilier, kökstextilier, badrumstextilier, sängkläder, täcken, kuddar och filtar.
  • Inredningsdetaljer till exempel vaser, ljusstakar, tavelramar, speglar, kontorsförvaring, ljus, sopkorgar, förvaringslådor, badrumsattiraljer, krukväxter, husgeråd, lampor för hemlikamiljöer samt passande ljuskällor.

Endast lampor för hemmiljö/hemmakontoret och till dem passande ljuskällor ingår. 

Ramavtalet omfattar inte köksluckor, inredningssnickerier, badrumsmöbler av plåt/högtryckslaminat, elmaterial eller belysning. 

Ramavtalet är rikstäckande och avropsordning är rangordning.

Annonsering

Annonsering av upphandlingen Möbler och heminredning 21-135 är planerad till april 2021. Sista dag för på- och avanmälan är 2021-04-02.

Avtalsstart

Planerad avtalsstart 2021-12-01. Avtalstiden är två år med möjlighet för HBV till en eller flera förlängningar. Sammanlagd avtalstid kan maximalt bli fyra år inklusive förlängningar.

Kontakt

Frågor om denna upphandling besvaras av ansvarig inköpsstrateg Elin Larsson och regionansvarig affärsutvecklare Janne Sunnari.

Uppdaterad 2020-12-21

Kontakt


Kontakt


  • Janne Sunnari
    Janne Sunnari
    • Regionansvarig affärsutvecklare Norr
    • Besöksadress: Storgatan 48, 941 32 Piteå
    • 070-664 03 23
    • Epost