Webbinarium - Avfallshanterings-produkter

kvinna med randig tröja som bär en avfallsbehållare

Vi hälsar våra medlemmar och övriga kunder välkomna till ett webbinarium där vi fördjupar oss i det nya ramavtalet Avfallshanteringsprodukter 21-113.

Datum 28 september 2021

Tid 14:00-15:00

Plats Digitalt via Teams

På detta webbinarium får du möjlighet att lära dig mer om det nya ramavtalet, vad som var nytt i upphandlingen och vad som låg till grund för utvärderingen samt vilka leverantörer som är antagna och hur avrop ska gå till. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor via chatten och efter webbinariet kommer deltagarna att få ta del av presentationsmaterialet som visades.

Medverkande:

Helena Kuusisto, ansvarig inköpsstrateg
Dan Sundberg, regionansvarig affärsutvecklare 
Stefan Danesand, San Sac AB

Ramavtalets omfattning

HBVs nya ramavtal för Avfallshanteringsprodukter omfattar fyra avtalsområden där följande leverantörer har antagits i rangordning:

A - Nedgrävda och delvis nedgrävda underjordsbehållare avsedda för krantömning

1. San Sac AB
2. Namdal AB
3. IREC Svenska AB

B - Källsorteringskärl/system för insamling av avfall/förvaring av farligt avfall för lägenheter samt för kontor och pausrumsmiljöer

1. San Sac AB

C - Källsorteringsskåp för insamling av avfall utomhus.

1. San Sac AB
2. Finbin AB

D - Påsar för komposterbart avfall, säckar/säckbehållare, dekaler avsedda för källsorterings-, avfallshanteringsprodukter samt avfallsutrymmen

1. San Sac AB

Avtalstid

2021-04-11 – 2023-04-10. Avtalstiden är två år med möjlighet för HBV till en eller flera förlängningar. Sammanlagd avtalstid kan maximalt bli fyra år.

Anmälan

Anmäl dig till Therese Borg, therese.borg@hbv.se, tel 070-677 89 95.

Varmt välkommen att delta! Webbinariet är kostnadsfritt.

Kontakt


Kontakt