Upphandlingsdagen 2018

Upphandlingsdagen

Årets upphandlingsdag kommer att bjuda på viktig och aktuell information inom upphandlingsområdet. Våra speciellt inbjudna gäster kommer att dela med sig av sin kunskap och expertis inom området. Dagen vänder sig till dig som ansvarar för eller dagligen arbetar med inköps- och upphandlingsfrågor.

Datum 18 oktober 2018

Tid 09:00-17:00

Plats World Trade Center, Klarabergsviadukten 70, Stockholm

Inom kort kommer vi att presentera programmet.

Anmälan

Du kan anmäla dig redan nu till Therese Borg, therese.borg@hbv.se, tel 08-556 765 26. Sista anmälningsdagen är 12 oktober.

Anmälan är bindande men kan avbokas fram till sista anmälningsdagen.

Kostnad: 1.950 kr exklusive moms. Faktureras i efterskott.

Endast HBVs medlemsbolag och avtalsleverantörer kan anmäla sig till denna träff.